مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 07:052023-11-06حوادث

کمپ های ترک اعتیاد در مدارس بلا استفاده تخلیه شود


استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تخلیه مدارس بلا استفاده که در اختیار کمپ های ترک اعتیاد قرار دارند، گفت: آموزش و پرورش مطالبه گری لازم را داشته باشد و قراردادهای این کمپ ها زودتر به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اسدالله عباسی دیروز در حاشیه نشست ستاد خانواده و جوانی جمعیت استان گیلان در گفت و گو با خبرنگاران، درباره حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود، اظهار کرد: کمپ های ترک اعتیاد که مدارس بلا استفاده آموزش و پرورش را در اختیار دارند، باید این محل ها را تخلیه کنند.

وی از اداره کل آموزش و پرورش استان خواست با هماهنگی دستگاه قضا و متولیان امر مطالبه گری لازم را داشته باشد و افزود: شهرداری ها مکلف به ساماندهی معتادان متجاهر در مراکز ویژه هستند و معتادان خود معرف نیاز به بستری در کمپ ندارند.

استاندار گیلان از دانشگاه علوم پزشکی خواست فرایند تشخیص معتادان را بررسی کند و گفت: معتادان خود معرف باید سرپایی خدمت بگیرند و نیاز به بستری ندارند.

عباسی با بیان اینکه حادثه گام اول رهایی استان ما را اندوهگین کرد، یادآور شد: فرمانداران طی جلسه ای، وضعیت فعالیت کمپ های ترک اعتیاد و رعایت استانداردهای لازم در آن ها را مورد بررسی قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ های ترک اعتیاد در مدارس بلا استفاده تخلیه شود

کمپ های ترک اعتیاد در مدارس بلا استفاده تخلیه شود